Tuesday, February 10, 2009

Cards from my dearest Friend~~~

wah~~~~ i received a lot of greeting cards~
thanks to my dearest friends~
^-^

(2009)my 1st postcard is from William Kiu
he from oil city---- Miri,
but now have a long vacation at Australia (really siok~~~)
(loudly) "hey!!! william~~~~~~~~~~~~~~~i received your postcard liaw. Thank you very much"
Photobucket

Photobucket

X'mas card....
是我收到最迟的圣诞祝福。。。
哈哈~~没有关系没有关系,
迟到的祝福,它还是祝福~~
很漂亮呢~~~还是DIY的哦~
真的是要跟你多多学习~
Ksteeng~~是我在部落格世界里认识的一位朋友。
她可是一位很有idea的人哦~~
好喜欢她设计的卡片,礼品~
你看~还特地print我和文彪的相片出来呢~~
谢谢你~~~ ^-^
Photobucket

Photobucket
还有一个小小的钱包~~
装coin用的~
disney 的~超可爱的。
Photobucket

Bearlim~~
看到她寄过来的卡片,就知道她专长在哪一方面了。
对啦~~ 画画就是她的专长,
卡片里面的可爱女子就是她的人头像,
是不是很可爱呢?

Photobucket
(你看了她的漫画后,就会发现很少看到可爱女生的眼睛) ^-^a
呵呵~~下面那张就是其中一个例子。
谢谢你的卡片~~~可爱的Bearlim
Photobucket

接下来呢~~~是迷迭香
你的新年卡片,我也收到了,
谢谢你没有忘记我~
感动呢~~~
^-^
她也是其中一位在部落格认识的朋友。
我觉得她很可爱,每次读她写的东西时,就会觉得很开心,
因为她常常用msn里的表情,超可爱的啦!!
Photobucket

Photobucket

oh~~my 2nd postcard from Wiliam Kiu
^0^
really really "gan dong" neh~~
heee.....
this sunday go back Malaysia, rite?
remember bring "something" for me ya~~~
hahahhahahahaha
Photobucket

Photobucket

9 heart from you:

小薰妈 said...

收到不少礼物哦!!

Akira 思胜 said...

呵呵, 你也是收到不少哦!

Kikey Loo said...

hey, i remember last time you asked me, my address, but i didn't received anything from you oh, just wanna to check, not demand something from you oh. hehe.. :P

btw, i am now at UK already, so pls delete my US address. :D

Ksteeng1122 said...

幸好你有收到喔!我还以为寄失了呢!因为一直没有收到你的回复嘛。。。。。不过,你有收到我寄给你的新年贺卡吗?其实,我也是有寄给你喔。。。。不知道你有没有收到呢?

bearlim said...

还好你收到了~
我多怕你收不到~~

"秋"天的"诗" said...

niger1437...
呵呵~~~对阿~收到远方朋友的祝福,
真的很开心。

Akira 思胜。。。
恩!!是的~可是你的怎么还没到呢?:p

Kikey Loo..
对阿。。。我有寄出去给你,
可是不知道为什么退还给我。。。。
你搬去别的地方了哦?

ksteeng1122。。
恩!谢谢你哦~
新年卡片??
我没有看到哦。。。。。
嗯。。。没有关系,我再去找找看。。。
因为新年期间,我家都没有人。

bearlim。。。
谢谢你的祝福哦~~
^-^

迷迭香 said...

wow... u received many cards too ^_^

William K said...

finally update. Well i'm back to Miri finally. So when r u coming to this 'bloody hell' hot city? I'm waiting for both of u to visit me.

William K said...

finally update. Well i'm back to Miri finally. So when r u coming to this 'bloody hell' hot city? I'm waiting for both of u to visit me.

 
Daisypath Anniversary Years Ticker
Copyright 2009 My Memory